VASMO is een vereniging voor en door ambtelijk secretarissen. Alle activiteiten die wij organiseren hebben ten doel om ambtelijk secretarissen zoveel mogelijk te ondersteunen bij de uitoefening van hun beroep. Voor onze leden zijn Webinars, workshops en congressen gratis. Deelname aan deze activiteiten kan na inschrijving.
Annuleringsvoorwaarden:
Na inschrijving kan alleen schriftelijk (via e-mail) aan secretariaat@vasmo.nlworden geannuleerd o.v.v. naam van de deelnemer en naam en datum van de betreffende activiteit.
Annuleren is gratis tot 3 weken voor de start van de activiteit.
Bij annuleren vanaf 3 weken voor de start van de activiteit worden kosten in rekening gebracht.
Annuleringskosten VASMO-leden:
Annuleren vanaf 3 tot 2 weken voor de start van de activiteit
Webinars (digitaal) | € 15,00 |
Workshops (op locatie) | € 25,00 |
Jaarcongres (op locatie) | € 50,00 |
Annuleren vanaf 2 weken tot en met de start van de activiteit
Webinars (digitaal) | € 25,00 |
Workshops (op locatie) | € 35,00 |
Jaarcongres (op locatie) | € 75,00 |
Indien u zelf verhinderd bent mag u een vervanger sturen om deel te nemen aan de activiteit.Er worden geen annuleringskosten in rekening gebracht indien deze vervanger lid is van VASMO. Voor een vervanger die geen lid is van VASMO worden de geldende deelnemerskosten voor niet-leden in rekening gebracht.
Annuleringskosten niet-leden:
Bij annuleren vanaf 3 tot 2 weken voor de start van de activiteit wordt 50% van de kosten in rekening gebracht.
Bij annuleren vanaf 2 weken voor de start van de activiteit wordt 100% van de kosten in rekening gebracht.
Indien u zelf verhinderd bent mag u wel een vervanger sturen om deel te nemen aan de activiteit.